well at least it's not purple

(x)

sephir-amy:

nowicantlose:

mylittledoxy:

Support » http://www.patreon.com/doxydoo
Guest » http://www.patreon.com/seel

Reblogging to reference later.

Also hangin’ onto this!

davestrider123:

the-rogue-0f-light:

conquerorwurm:

seifukucat:

can a ghost and a zombie come from the same person

Is this a comic? This should be a comic.

"no stupid, oh my god. no just… just turn… fuck. don’t wander over there, you’re gonna fall down the… aaand there he goes………….. moron.”

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

amazing

ruinedchildhood:

the greatest superpower known to man

ruinedchildhood:

the greatest superpower known to man

reinahbraun:

FUCKING CRYING HELP

littlefairytaleprince:

Uploading photos of this old outfit, more may follow. uwu
Foto: Vio, outfit and edit: Leo.

gOD why are you always so gorgeous

farlanchurchs:

i don’t know rei, episode 5 gave us a pretty good idea

 - It's Crazy
181,621 plays

ostrich-chan-san:

I’m seeing an awful lot of weeping and fists raised skyward, shaking disapprovingly at the heavens over the fact that Rei did not, in fact, hug Nagisa. I think everyone needs a real quick reminder that in Japan, hugging and general PDA is kinda sorta frowned upon in their…

mookie000:


I added more

mookie000:




I added more

rlmjob:

hipster blogs be like

image

catsbeaversandducks:

Having some “me time” is very important in order to keep you relaxed and confident in yourself.

Photos via Photogenic Felines

thxtips:

starsrising:

scootyshabooty:

OMG LOOK AT THIS THING
THIS IS THE FIRST TIME I’M SEEING A HUMMINGBIRD MOTH
OH MY GOD
LOOK
IT’S
IT’S SO FUCKING HAPPY TO BE ALIVE
IT’S LIKE
“I’M A FLUFFY MOTH AND I AM OKAY WITH THAT”
HOLY SHIT
IT’S SO CUTE
OH MY GOD


Fluff on little moth

thxtips:

starsrising:

scootyshabooty:

OMG LOOK AT THIS THING

THIS IS THE FIRST TIME I’M SEEING A HUMMINGBIRD MOTH

OH MY GOD

LOOK

IT’S

IT’S SO FUCKING HAPPY TO BE ALIVE

IT’S LIKE

“I’M A FLUFFY MOTH AND I AM OKAY WITH THAT”

HOLY SHIT

IT’S SO CUTE

OH MY GOD

Fluff on little moth